Полицаи от Маями изместиха “Карибските пирати”

03.08.2006 г.
Полицаи от Маями изместиха “Карибските пирати”С $25.7 млн. от 3021 кина, „Маями Вайс” бе посрещнат доста равнодушно от публиката, но все пак успя да попречи на „Карибски пирати: Сандъкът на мъртвеца” да задържи първото място в американската класация за 4-ти пореден уикенд.

Маями Вайс”, кино-адаптацията на Universal Pictures по ТВ сериала за полицаите от отдела за борба с порока, станал популярен между 1984 и 1989, спечели през първия си уикенд толкова, колкото и предишният филм на режисьора Майкъл Ман - „Съучастникът”, през 2004. Но с производствени разходи от $135 млн., „Маями Вайс” струва два пъти повече от „Съучастникът”, който събра в САЩ $101 млн. общо.

Очакванията бяха, че „Маями Вайс” ще се представя горе-долу на това ниво", каза Ники Роко, шеф на разпространението за Universal. „В момента няма филм от този тип на пазара, а Ман е направил нещо доста по-различно от просто римейк на сериала".

Според социологическите проучвания 62 процента от зрителите на „Маями Вайс” са над 30-годишни и 51 процента са мъже. Пожелалите да гледат филма са посочили "екшъна" като основна причина, на второ място е участието на Джейми Фокс и малко по-назад - участието на Колин Фарел. Universal не съобщава данни за реакциите на зрителите, след като са гледали филма. „Карибски пирати: Сандъкът на мъртвеца” освободи първото място след 3-седмично царуване, но междувременно се превърна в най-гледаното заглавие на Buena Vista, изпреварвайки „Търсенето на Немо”, и засега е № 1 по приходи за годината и на единадесета позиция в класацията за всички времена. Приходът през уикенда на свръхестественото пиратско приключение слезе до $20.6 млн., но „заграбеното” от кината (само в САЩ) стигна $358.5 млн. за 24 дни.

Филмът „Колите”, макар и да изпадна от първата десетка за този уикенд, досега е заработил $234,6 млн., което му осигурява второто място по резултати тази година след „Пиратите”.

Сред премиерните филми този уикенд съвсем прилично се представя „John Tucker Must Die”, с приходи от $14.3 млн. в 2560 кина, при бюджет „само” $18 млн. Според проучванията публиката на тийн-комедията на 20th Century Fox се състои от 75 процента от жени и 68 процента под 25 години.

Малцина проявиха интерес към „The Ant Bully” („Биячът на мравки”). Филмът регистрира най-слабия старт за високопрофилна пълнометражна компютърна анимация. Продуциран от Том Ханкс и с гласовете на Джулия Робъртс, Николас Кейдж и Мерил Стрийп, продукцията на Warner Bros. събра само $8.4 млн. от  3050 кина - по-малко, отколкото изкара през втория си уикенд скромният „Monster House”.

За да се привлече вниманието на публиката след няколкото компютърно анимирани филми, превърнали се в хитове, е необходима много силна история, а не просто поредица от гегове в изпълнение на „очовечени” животинки – и тук е слабото място на „The Ant Bully”.

При ограничен показ, „Scoop” на Уди Алън събра $3 млн. в 538 кина, стъпка надолу в сравнение с предишния му филм „Мач пойнт”, който също бе сниман в Лондон и отново със Скарлет Йохансон.

Предишната седмица режисьорът-сценарист М. Найт Шаямалан направи с „Lady in the Water” най-слабия си премиерен резултат след дебюта си с „Шесто чувство”.  „Lady in the Water” е първият му филм след раздялата с Disney. Филмът на Шаямалан събра $18 млн. от 3235 кина, в сравнение с $50.7 млн. при дебюта на предишния му филм „Селото”. Според проучванията на новия дистрибутор Warner Bros, оценката на гледалите филма е обезкуражителното B-.

И в „Lady in the Water”, и в „Селото” не участват звезди; и двата филма се продават заради името на Шаямалан, със споменаване на предишните му филми и с обещанието за мистериозни същества, промъкващи се в изолирани места. Проблемът е, че цената на марката „Шаямалан” падна след „Селото”, който не се хареса на мнозина, в сравнение с предишните му успехи „Шесто чувство” и „Следите”. За да вдигне приходите си, „Дамата” има нужда от нещо повече от маркетингова кампания, която набляга на минали успехи.

Междувременно „Clerks II” на Кевин Смит изкара $10.1 млн. в 2150 кина - добър старт за неприличната нискобюджетна комедия. Сценаристът-режисьор-актьор Кевин Смит си има твърди почитатели, макар и не много, още от скромно представилия се първи „Clerks”' през 1994, независимо от непропорционално големия медиен шум около филмите му, чиито приходи се движат между $20 и $30 млн.

Най-големият провал на предишния уикенд бе новият филм на режисьора Айвън Рейтман „My Super Ex-Girlfriend”, за който зрителите платиха само  $8.6 млн. в 2702 кина.

Нет Фокус
Copyright © 2024 Dir.bg.