Маями Вайс през обектива

Маями Вайс през обективаРежисьорът Майкъл Ман е пионер в използването на камерите “high-definition” или HD - камери с висока разделителна способност, с които Ман и операторът Дион Бийби са работили и преди (“Съучастникът”).

(За Ман този метод на снимане е част от предизвикателството на “Маями Вайс”: “Признавам, че това е приключение. Когато ти казват “Не, това е прекалено сложно, не може да сложите камерите на моторница и да снимате сцени с диалог насред океана, движейки се със 70 мили в час”, ти започваш да мислиш как да направиш точно това. Камерите с висока разделителна способност правят всичко ярко и живо.”

Операторът Бийби допълва: “С HD камерите трябва да следиш внимателно околната среда. Тя може да те изненада с нещо... Светлина, драматично небе или действие на заден фон. Нещо, което не би могло да се получи на друга снимачна площадка. “Съучастникът” беше първият ми опит с тази техника и Майкъл искаше да се възползваме максимално от чувствителността на камерите по време на нощните снимки. 80% от “Маями Вайс” е сниман през нощта, но този път има и дневни снимки. И моторници, Ферарита, товарни кораби и самолети...

А камерите все още са доста крехки и създадени предимно за работа в студио. Но с тази технология виждам от няколко сантиметра пред носа си чак до безкрая.”
Copyright © 2024 Dir.bg.