Училище за шпиони

Училище за шпиониЗа да внесат необходимата достоверност в образите си на наемни убийци, които боравят отлично с всякакъв вид оръжия и се отличават с изключителни умения в областта на бойните изкуства, Пит и Джоли посещават, както го нарича екипът, “училище за шпиони”. Двамата актьори тренират стрелба всяка седмица под ръководството на координаторите по каскадите Мик Роджърс и Тим Трела и техническия съветник Марк Стефанич. Стефанич, който е бивш “тюлен”, обучава изпълнителите на главните роли в тънкостите на специалните операции и антитерористичните тактики.

“И двамата с Брад сме участвали поотделно в екшън-филми”, обяснява Джоли, “но тук бяхме подложени на по-специален тренировъчен метод. Преди не съм имала партньор в тези филми и нещата са много по-различни. Трябваше да се научим да се движим в синхрон с напълно заредени пушки-помпи, да си създаваме пречки един на друг, да нахлуваме в разни къщи, да нарушаваме или покриваме разни територии, да стреляме по движещи се мишени. Беше лудост, но така се научихме взаимно да си вярваме.”

“Започнахме с най-основното, като запознаване с оръжията, разучаване на правилната стойка за стрелба, как точно трябва да се държи оръжието, начинът на използване и безопасността”, обяснява Стефанич. “Продължихме с уроци по стрелба по движещи се мишени и придвижване”.

Вместо да обучава Пит и Джоли като агенти на ЦРУ, Стефанич ги подлага на тренировъчен режим, характерен за военните, тъй като времето, с което разполагат, никак не е много. Тренировките се правят в продължение на няколко уикенда в Каньон Оукс, в долината Сан Фернандо край Лос Анжелес.

По своята същност секретните операции са несигурни и променливи и по тази причина актьорите трябва да се научат да разчитат на интуицията си през повечето време. Един истински професионалист трябва да бъде готов да се адаптира към всякакви условия, както и да сменя предприетата тактика за части от секундата.

Пит и Джоли са екипирани с най-новото в областта на бойния арсенал. Двамата разполагат с широк спектър от оръжия, като например полуавтоматичната пушка МР5, пистолети с оптически мерници, както и със складове, пълни с муниции.

Според Стефанич актьорите твърдо се противопоставят на възможността екшън сцените да се превърнат в нещо, приличащо на научна фантастика. “На стрелбището те разбраха колко е трудно в действителност да станеш добър стрелец, как не можеш да стреляш от покрива и да улучваш целта, освен ако не си световен шампион по стрелба.”

“Актьорите трябваше да усвоят редица умения, като стрелба, боравене с експлозиви и скално катерене”, добавя координатора по каскадите Саймън Крейн. “За да изглежда всичко реално, Брад и Анжди трябваше непрестанно да придобиват нови и нови познания и да изглеждат така, сякаш правят това от години. Имаше много репетиции.

Публиката иска да види своите любими актьори сами да изпълняват каскадите във филмите си.

Тя иска точно те да я забавляват и именно заради това отиват на кино.

Предпочитам да отделя повече време за репетиции, опити, осигуряване на безопасност и след това да поставя изпълнителите в ситуации, които изглеждат наистина много рисковани и опасни.”
Copyright © 2020 Dir.bg.