За откриването на една необикновена фотографска изложба се събират неколцина от най-изявените през последния половин век български художници, актьори, музиканти, скулптори, режисьори. Всички те са отбивали заедно военната си служба през далечната 1957 г.
Това, което ги събира заедно, е откриването на необикновената фотографска изложба на Александър Сертев „Добре дошли в родната казарма“. Тя е и повод много от тях да разкажат смешни, куриозни и трагикомични истории от онова време. Като например как Милчо Левиев изрязал демонстративно на плаца с ножица шинела си и той заприличал на фрак – след като старшината много пъти му натяквал, че шинелът трябва да е с 30 см по-къс. Режисьорът Людмил Стайков разказва през смях как заключил с катинар поделението в Мичурин и отишъл на плаж – останал сам като „постови“, докато другите били на учение за целия ден. Обаче минали проверяващи и историята добила гротескови измерения…
Как ли е изглеждала една рота, съставена от студенти по актьорско майсторство, живопис и симфонична музика?
Левиев коментира, че капитализмът е за предпочитане и прави аналогия между "Параграф 22" и "Катедра 22" за военно обучение, откъдето идва заглавието на филма.
Прожекция на Златен ритон - Пловдив: 17.12.2017 г.
Прожекция на София Филм Фест: 20.03.2018 г.