Под китайското заглавие, използвано за “Фотоувеличение” на Антониони (загатващо излагането на показ на нещо неприлично), Уонг Карвай и операторът Кристофър Дойл са създали своя най-лиричен филм. Любовната история между двама хомосексуалисти от Хонконг приключва скоро след пристигането им в Аржентина. Лай получава работа като портиер в един танго-бар в Буенос Айрес и започва да пести, за да си купи билет за връщане. Хо изпълнява сексуални желания за развлечение и за пари, но се връща при Лай, търсейки утешение, когато един от клиентите му го оставя насинен и разкървавен. Лай се сприятелява и някак си черпи емоционална сила от едно тайванче, пътуващо на юг “към края на света”.
“Тримата главни герои дават на Уонг всичко, от което се нуждае за проницателно размишление върху смисъла на разделите, повторните срещи и опитите за ново начало. От много далеч (Буенос Айрес е антиподът на Хонконг) той дава израз на тревогите и надеждите на съгражданите си в навечерието на връщането на тяхната родина на Китай.”
Тони Рейнс, Time Out Film Guide