Днес станаха известни оценъчните данни от продажбите на билети на американския пазар, според които вторият филм от Lego-франчайза на "Warner Bros." - "LEGO филмът: Батман" - е излязъл на челна позиция. Към анимацията са проявили интерес повече зрители, отколкото към заелата второ място еротика на "Universal Pictures" "Петдесет нюанса по-тъмно". Разликата между приходите от двата филма при това е значителна - близо 10 милиона долара.
Двете заглавия от петък се конкурират и на българския пазар. Третото място в САЩ бе заето от екшъна на Lionsgate и Summit Entertainment "Джон Уик 2".
Следват:
4. "На парчета" (четвърта седмица);
5. "Hidden Figures" (осма седмица);
6. "Кучешки живот" (трета седмица);
7. "Предизвестена смърт 3" (втора седмица);
8. "La La Land" (десета седмица);
9. "Лъв: Стъпки към дома" (дванадесета седмица);
10. "Космосът между нас" (втора седмица),
и други.
За "LEGO филмът: Батман" от Уорнър очакваха повече, $60 млн, но постигнатите $55.6 млн също са много добър резултат. Филмът няма реална конкуренция в момента, тъй като и в предстоящите седмици липсват излизащи анимации, поради което е възможно общият сбор да надхвърли границата от $200 милиона в рамките на страната. Освен това, филмът събра допълнително $37 млн от 60 държави, най-вече от Великобритания (9.3 млн), Мексико (2.6 млн), Германия (2.3 млн), Русия (2.2 млн), Бразилия, Франция, Испания, Италия и т.н. Предстоят премиерите в Китай, Австралия и Япония.
"Петдесет нюанса по-тъмно" се задържа на върха само един ден - в петък, а уикенда завърши с по-добър резултат от предварително очаквания. Събраните $46.8 милиона от 3 710 екрана са удовлетворителни, като по-голямата част от зрителите (56%) са на възраст под 30 години. Режисираната от Джеймс Фоули романтика събра с 40 милиона долара по-малко, отколкото "Петдесет нюанса сиво" на Сам Тейлър-Джонсън преди две години.
В чужбина обаче, продължението получи $100.1 млн от 57 държави, което се оценява като изключителен комерсиален успех. Най-много зрители идват от Германия (11 млн), Великобритания (9.7 млн), Франция (8.7 млн), Бразилия (7.5 млн), Русия (6.7 млн), Италия (6.5 млн), следват Австралия, Испания и Мексико. Предстоят премиери в още 4 територии, сред които последна е Япония на 23 юни.
За разлика от филма на второ място този уикенд, "Джон Уик 2" повече от удвои постижението на първия филм, като събра $30 млн от 3 113 екрана. Предвижданията за общите крайни приходи на лентата от американския пазар гравитират около 90 млн. Очаквано, 64% от зрителите са мъже. Извън страната, екшънът дебютира на 41 пазара с около $10.6 млн, като най-важна в момента се оказа Русия (2.5 млн). На другите големи пазари филмът още не е пуснат - предстоят премиерите в Бразилия, Германия и Великобритания.