Кинокритикът и главен редактор на престижното англоезично издание KINO German Film, д-р Роналд Холоуей представи пред българските кинотворци специалния брой на списанието, посветен на българското кино, на 5 март, в Дома на киното. Списанието излиза за първи път в Берлин, през октомври 1979 г. Първите три броя са финансирани от Filmförderungsanstalt (Германската Федерална Филмова Дирекция) в Берлин. От пролетта на 1981 KINO German Film се превръща в независимо киносписание, акцентиращо върху качественото немско кино и оттогава се издава без всякакво финансиране от правителствени или културни организации, като разчита единствено на своите рекламни партньори. От средата на 80-те, KINO German Film получава известна финансова поддръжка под формата на абонамент от Inter Nationes в Бон в рамките на програмната политика на Гьоте Институт. Наред с това европейски и американски филмови институти и университетски библиотеки ( в това число Харвард, Принстън, Станфорд, Джон Хопкинс, Big Ten universities) стават негови редовни абонати. От Берлинале’87, когато излиза двойния 24/25 брой, изданието вече се нарича KINO German Film & International Reports. В него се публикуват обзори на международни филмови фестивали с немско участие, на които германски филми често получават престижни награди. За последните 25 години са излезли 80 броя на KINO German Film, а също и 5 отделни издания, посветени на национални кинематографии като полската, словенската, македонската, както и на киното на бившия СССР (два броя). В 80 брой от месец февруари 2004 година, 15 страници от списанието са посветени на българското кино. Янко Терзиев разказва неговата история от “Българан е галант” до “Маргарит и Маргарита” (1988) в статията си “Рози в снега”, а Божидар Манов в текста си “Реанимация след мозъчен удар” показва опитите на новото поколение родни кинематографисти – Красимир Крумов, Людмил Тодоров, Иван Черкелов и др. да правят стойностно кино след промените от 1989 година до наши дни. Геновева Димитрова представя двама млади артисти – Деян Донков и Весела Казакова, а Борислав Колев прави творчески портрети на режисьорите Рангел Вълчанов и Георги Дюлгеров. Александър Янакиев посвещава текста си “Четири творци от 21 век” на Людмил Тодоров, Иглика Трифонова, Стефан Командарев и Костадин Бонев. Отделни статии обрисуват дейността на Българския Национален Филмов Център и Филмовото студио “Бояна”. Особено внимание е отделено на най-голямото киносъбитие в България – София филм фест , неговата история и бъдеще. Д-р Роналд Хоноуей е защитил дисертация в Хамбургския университет на тема “Религиозните измерения на киното” върху творчеството на Драйер, Бергман и Бресон. Той е автор на шест книги посветени на историята на киното и кинокритика. Особен акцент в неговата работа е интересът му към кинематографиите на бившите съветски републики. Д-р Роналд Хоноуей издава списанието KINO German film съвместно със съпругата си актрисата Доротея Мориц, снимала се във филми на Анджей Вайда, Волфганг Петерсен, Пърси Адлън, както и в превърналия се в събитие “ Алпийски огън” на Фреди Мюрер и нашумелия “Еме и Ягуар” на Филип Фарбербьок. Съпрузите са чести участници в журитата на международни фестивали както и имат множество награди от престижни кинофоруми.