Най-забележителната каскада във филма е в шоуто “Siren”, където всеки ден стотици туристи се събират, за да наблюдават представлението на открито, в което воюват два вражески пиратски кораба, като накрая победеният потъва в лагуната. Част от снимките са направени на място, където на екипа се налага да плува в студената вода или да се катери по експозицията за някои от ключовите сцени, но основната част е филмирана в едно от студиата на Warner Bros. в Бърбанк. Там Паскин може да контролира всички елементи, за разлика от Лас Вегас, където бурните ветрове могат да превърнат лагуната в нещо, което сякаш е излязло от шейкър, както и да постигне необходимото ниво на безопасност на екипа и да осигури вдигането и свалянето на плавателния съд от страна на механиците, когато им даде знак за това. В това студио се намира един от най-дълбоките изкуствени водоеми в света, използвани за снимки. Първоначално басейнът, в който е заснето класическото заглавие на Спенър Трейси “Старецът и морето”, е по-плитък, но дъблочината му е увеличена от 2, 5 м на 7 м за нуждите на режисьора Волфганг Питърсън при снимките на “Перфектната буря” през 2000 г. Със сегашните си размери, той осигурява отлични условия за работата върху “Мис Таен агент 2”. “От самото начало знаехме, че е невъзможно да снимаме вътре в истинския кораб”, казва художественият директор Андрю Кан, който тук отново си сътрудничи с Ахмад, след съвместната им работа върху “Големи топки”. Там е пълно с всякакви механизми, пространството е малко и няма под, което не се вижда, ако гледаш от улицата. Беше ни необходим кораб, в който да има достатъчно място за развитието на действието”. Дългата 17 метра част от плавателния съд е изработена в съответствие с изискванията на Паскин и оператора Питър Мензийс Мл., като стриктно са спазени мерките и пропорциите на съществуващия модел. Макетът е изработен в Западен Холивуд от стомана и фибростъкло, след което осемте му части са транспортирани с камиони до снимачната площадка, където са сглобени отново. Цялата процедура отнема 8 седмици. В допълнение на това, координаторът по специалните ефекти Бърт Далтън обяснява как продукцията успява да симулира скоростта и ъгъла на потъването на кораба, което е част от шоуто в Лас Вегас, посредством 3 мощни 3, 5 метрови хидравлични цилиндъра. “Ние дублираме случващото се край Острова на съкровищата. Корабът не потъва право надолу, а под ъгъл. Три огромни стоманени крика държат нашия кораб. Когато рамената им отдолу се задействат от хидравличните механизми, платформата се завърта и накланя, за да потопи кораба под водата. Първо виждате как тече, после водата нахлува, докато накрая целият декор, заедно с актьорите, се окаже потопен. При всеки нов дубъл изваждахме участниците навън, изкарвахме кораба от водата и го подсушавахме. Същото се отнася и за актьорите – те се изсушаваха, слагаше им се нов грим, връщаха се обратно и всичко започваше отначало.” За издигането на кораба, който тежи цели 25 тона, процесът се движи в обратна посока, като се използва дренажна система, която да изхвърля водата навън. Всичко се контролира от компютър, който следи дали точността на движенията, налягането, баланса и нивото на сигурността отговарят на изискванията на продукцията. Въпреки използваните високи технологии, Далтън се шегува, че планът му за непредвидени ситуации е базиран повече на традиционното правило: “Изключете всичко и докарайте наистина голям кран”.