Така, както пейзажите в ада са враждебна и изродена версия на нашия собствен свят, неговите обитатели изглеждат така, както когато са преминали границата, но с измененията, които е предизвикала трансформацията им. Дизайнерката на костюмите Луис Фрогли (“Шпионски игри”, “Трафик”) съ съгласява с концепцията на режисьора: “Те преминават в отвъдното с дрехите, с които са умрели. Там няма вода и облеклото става все по-мръсно, както и самите те.” За да постигне този ефект, всичко е изтъркано с камъни, за да изглежда старо, след това е покрито с мръсотия и прах, а накрая всяка дреха и подложена на продължително сушене. Целият процес трае в продължение на 48 часа. Наблягайки на силните “noir” елементи във вида и маниерите на Константин, дизайнерката е повлияна от английската мода през 60-те и дори изработва дъждобрана му в канона на тогавашната стилистика. “Целият му силует е строен и прибран и това му позволява да се движи със забележителна грация”, посочва тя. Заради физическите изисквания, свързани с ролята, както и поради факта, че множество от сцените включват дъжд или вода, Фрогли има на разположение 25 палта и 50 чифта обувки от един и същи модел за Киану Рийвс. За Гавраил Фрогли подготвя широко скроен ансамбъл, който Суинтън нарича “модел ала Сотби`с”, добавяйки: “Имам, разбира се, и чифт прелестни крила. Всяко момиче трябва да има такива.” Екипът трябва да създаде облеклото и на демонът Vermin Man, който напада Константин на улицата, преди да се взриви и да се превърне в дъжд от змии и скорпиони. “Финк даде идеята дрехите му да бъдат от термити. Отне ни месеци да го направим. Използвахме мъхест плат, пера, косми, тензух и изкуствени насекоми. Стана наистина много гнусно”, дава оценката си дизайнерката. Част от екипа, създал филма, е и многократният носител на Оскар, гримьорът Ви Нийл (“Бийтълджус”, “Мисис Даутфайър, Ед Ууд”). Негови сътрудници са още 15 човека, които подготвят за снимките хора, демони и всякакви други създания, като работят и върху пресъздаването на признаците на напредващата болест на Константин, която той упорито се опитва да скрие. Кулминацията на сблъсъка между Константин и Час и демоните в стаята за хидротерапия в болница Рейвънскар е колосално предизвикателство както за актьорите, така и за създателите на филма. Статистите са на снимачната площадка още в 3 часа през нощта. Допълнително подготвени за снимките са още няколко десетки актьори, които трябва да се включат в момента, когато лицата на демоните се разтопяват и показват истинската същност на притежателите си. Пресъздавайки признаците на белодробния рак, от който страда Константин, Нийл отбелязва, че се е опитал да избегне това да му придава ужасен вид още от самото начало, тъй като тогава няма как да се покаже развитието на болестта. Към края обаче, “не само заради болестта, но и заради всички битки, през които е преминал, той е уморен и травмиран и това е отразено посредством промени в грима”, добавя специалистът.