Сбърканата реклама на „Невъзможна мисия 3”
Рекламната кампания на „Невъзможна мисия 3” успя да прогони максимален брой евентуални зрители – след като стратегически разположените аудиобоксове, които трябваше да засвирят музикалната тема от филма, бяха по погрешка взети за бомби.
При промоакцията, 4500 автомати за продажба на вестници в Лос Анджелис и Вентура осъмнаха „заредени” с дигитални музикални устройства. Но бдителни граждани забелязали стърчащите кабели и жици и тутакси алармирали полицията за бомбена атака. Така идеята клиентът да пусне парите си за вестника и да чуе характерната мелодия, се превърнала в невъзможна мисия.
От щаба на полицията съобщиха, че пристигналите незабавно сапьори от подразделенията за борба с тероризма останали много изненадани, когато разглобили първата кутия - "Не очаквахме да попаднем на музикален плейър".
Нет Фокус