10. “Ядрото” главоломно се спуска надолу и в сравнение с миналия уикенд, днес се намира с 5 места по-надолу в класацията. Филмът е бил гледан от 732 зрители и има приходи от 2 036 лв. 9. Романтичната комедия “Моята голяма луда гръцка сватба” също прави движение надолу, макар че през уикенда е била гледана от 540 зрители. Филмът има приходи от 2 311 лв. 8. “Ченгета без значки” се задържа на осмото място, макар и да отбелязва 12 % спад в приходите си спрямо миналата седмица. Филмът е бил гледан от 556 зрители и има приходи от 2 495 лв. 7. Тук дебютира драмата по истински случай от Втората световна война “Пианистът” с участието на Ейдриън Броди. Режисьор на филма е Роман Полански. Филмът е бил гледан от 564 зрители и има приходи от 2 904 лв. 6. На 10 екрана се прожектира в момента “Х–Мен 2”, но филмът е събрал скромните 3 552 лв. Фантастичният филм по комикс е бил гледан от 1 243 зрители. 5. Екшънът със залязващата звезда Стивън Сегал “Мъртъв и половина” слиза с две места в класацията. Филмът е бил гледан от 1 126 зрители и има приходи от 4 632 лв. 4. Тук дебютира вторият нов филм на седмицата адаптацията на романа на Греъм Грийн “Тихият американец” на режисьора Филип Нойс. Майкъл Кейн и Брендън Фрейзър се борят за сърцето на една жена в него на фона на драматични събития от историята на Виетнам. Филмът е бил гледан от 1 366 зрители и има приходи от 6 573 лв. 3. Британската комедия “Джони Инглиш” слиза от второто място, на което се беше наредила миналата седмица. Филмът с участието на Роуан Аткинсън е бил гледан от 4 898 зрители, които са му осигурили приходи от 21 391 лв. 2. След три седмици на първо място “Матрицата: Презареждане” отстъпва челното място. За четирите седмици от премиерата си досега филмът е събрал 693 246, 50 лв. Само за изминалия уикенд те са 31 250, 50 лв. Филмът е бил гледан от 8 978 зрители. 1. Тук дебютира комедията ”Психаротерапия”, в която Джак Никълсън е в ролята на психолог, който учи героя на Адам Сандлър да владее гнева си. Филмът е бил гледан от 7 551 зрители и има приходи от 34 101 лв. Със съдействието на списание "Екран"