10. С позиция надолу пада филмът на Едуард Зуик “Последният самурай”. Филмът, в който участват Том Круз и Кен Ватанабе все още привлича вниманието на зрителите, които за тази седмица са 1 014, а приходите възлизат на 4 450 лв. 9. С две позиции надолу падна френския приключенски филм “Фанфан Лалето”. Посетителите в кинозалите, които са предпочели филма с Пенелопе Крус и Венсан Перес са 1 565, което му донесе приходи от 5 525 лв. 8. И тази седмица смесицата между игрално кино и анимация “Скуби Ду: Чудовища на свобода” не промени позицията си. Филмът събра 1 496 зрители, което му донесе приходи в размер на 5 698 лв. 7. На седма позиция, с четири надолу падна криминалната комедия на режисьора Брад Мърман “Издирват се”. Филмът с участието на Жерар Депардийо и Харви Кайтел събра 1 290 зрители в кината, което му донесе 6 067 лв. приходи 6. И тази седмица от шестата позиция не помръдна “Питър Пан”. Филмът на режисьора Пи Джей Хоугън се върти на шест екрана вече месец. За последния уикенд е бил посетен от 1 921 зрители, което повиши приходите му с 6 592 лв. 5. И тази седмица на пета позиция остава романтичната комедия “Невъзможно твой”, която е била гледана от 1 637 зрители, а приходите й са 6 824 лв. 4. От първото място падна комедията “Завръщането на Поли”, в която участват Бен Стилър и звездата от сериала “Приятели” – Дженифър Анистън. Филмът е бил гледан от 2 990 зрители, което му донесе 11 634 лв. 3. С позиция надолу падна комедията на режисьора Шон Леви “Деца на килограм”. 3 649 зрители са се забавлявали със Стив Мартин и дванадесет членното му семейство. Това донесе на филма приходи от 14 172 лв. 2. На втора позиция дебютира филмът по романа на Стивън Кинг “Таен прозорец”. В главните роли са Джони Деп и Мария Бело. 5 683 зрители са гледали филма, а приходите му са в размер на 28 490 лв. 1. На първа позиция дебютира романтичната комедия, с участието на чаровните Катрин Зита Джоунс и Джордж Клуни – “Непоносима жестокост”. Филмът на режисьора Джоел Коен е гледан от 5843 зрители, което му донесе приходи от 30 717 лв. Със съдействието на списание "Екран"