В състезанието за "Златен лъв" в конкурсната програма на кинофестивала във Венеция, родената в Италия преди 42 години Ейми Адамс присъства едновременно с две главни роли - в "Пристигане" ("Arrival") на Дени Вилньов и в "Хищници в мрака" ("Nocturnal Animals") на Том Форд.
Ако първият филм донякъде разочарова, то вторият дори надхвърля очакванията за новия хит на Форд след 7-годишната пауза, последвала преживяването "Самотен мъж". И за двете произведения обаче, Ейми Адамс ще има всички основания да претендира за "Оскар" догодина.
Композицията на "Хищници в мрака" е съвършена и ярко демонстрира творческото израстване на известния американски гей моделиер, а Ейми Адамс се превъплъщава в Сюзан - собственичка на галерия за съвременно изкуство в Лос Анджелес, преживяваща криза на семейните отношения. Нейният екранен бивш съпруг Едуард (Джейк Джиленхол) й изпраща ръкопис на новия си роман - и от този момент филмът придобива сложна триизмерна структура. Героинята на Адамс в сегашно време преминава в сцени от романа, както и в спомените й за нейните отношения с Едуард. Форд успява да съчетае три, на пръв поглед, несъпоставими неща: стерилното закрито пространство на дома на Сюзан, романтичния Ню Йорк - в който преди 20 години са с еразвили отношенията й с Едуард, и трилъра, изпълнен с насилие в мрачния Тексас - какъвто се оказва литературният дебют на бившия й мъж.
Вчерашните две прожекции на филма всъщност бяха и негова световна (фестивална) премиера, на която целият екип и актьорски състав бе облечен, разбираемо, в "Том Форд". Вижте кадри преди претъпканата с журналисти пресконференция в Hotel Excelsior:
Том Форд пристига с лодка:
Джейк Джиленхол:
Ейми Адамс с Джереми Ренър: