Продуцентът Ави Арад: “Искахме автентичността на улиците и силуета на града”.

Продуцентът Ави Арад: “Искахме автентичността на улиците и силуета на града”.Основният снимачен период на “Спайдър-мен 2” започнал на 12 април 2003 г. в Ню Йорк, където продукцията прекарала около три седмици в снимки на различни места из Манхатън, Куийнс и Бруклин, както и в студио в Йонкърс.

От нивото на уличната настилка до високо над покривите на града, създателите на филма оползотворили ефикасно времето, прекарано в Ню Йорк - градът, допринесъл толкова много за бликащата енергия на първия “Спайдър-мен”.
“В първия филм ние направихме Ню Йорк герой във филма.

В “Спайдър-мен 2”, ние отиваме дори по-нататък”, казва сценографът на филма Нийл Спайсък. “Използвахме много по-голяма част от града.
Напредъкът в технологиите през последните три години позволи на отговорника за визуалните ефекти Джон Дикстра и на мен да съчетаем действително съществуващи сгради и такива, които са компютърно изобразени - дори по-добре от първия път. Това е много сложен процес, но дава фантастични резултати”.

Покривът на хотел “Интерконтинентал”, срещу “Уолдорф Астория”, бил мястото, където Спайдър-мен планира следващия си ход, докато в района на “Уол стрийт” друг покрив служел за база на “насочващата” Spydercam камера.
“Ние заснехме някои от най-мащабните епизоди с жици, правени някога благодарение на Spydercam”, казва изпълнителният продуцент Джоузеф Карачоло. “На “Уол стрийт” обхванахме площ от 800 метра. Има
най-разнообразни трудности по време на снимки на голям филм в Ню Йорк: Инсталирането на крановете по сградите, придвижването на актьорите, екипировката и, разбира се, тълпите”.
“За нас бе голямо предизвикателство да поместим продукцията на покривите на града, но сме много щастливи, че успяхме, защото покривите са света на Спайдър-мен и това е неговият поглед към града”, отбелязва копродуцентът Грант Къртис.
Copyright © 2020 Dir.bg.