Макар че снимките на "Резервни убийци" започнали в средата на февруари 1997 г. на няколко места в центъра на Лос Анжелис, където си дават среща множество култури, Фукуа искал действието да се развива в еднородна среда. Били издигнати декори, които създавали мрачна, потискаща градска атмосфера, която би могла да съществува в началото на следващото хилядолетие, и дори местните растения били замаскирани от декораторите. Фукуа се възхищавал на мрачния вид на "Седем" и подчертал пред екипа си, че иска атмосферата във филма да е като "”Шофьор на такси” през 90-те години".
Първите кадри са заснети в историческия амфитеатър на маите в центъра на Лос Анжелис. Във филма той представлява стилен нощен клуб, където започва действието. Завеси от червено кадифе са призрачно осветени през димна мъгла от сини и виолетови светлини, пресъздавайки виждането на оператора Питър Лайънс Колистър. Стотици статисти се разхождат под искрящите полилеи. Първото появяване на убиеца Джон Ли разкрива бруталния му начин на живот, когато той поваля с куршуми мишената си (изиграна от Карлос Леон) почти от упор. След това снимачният екип се премества в сградата "Джайънт Пени" в сърцето на Лос Анжелис, където осем-етажната рушаща се постройка е използвана за офиса на героинята на Сорвино. Същата сграда умело замества хотелска стая и вътрешността на полицейски участък. Постройката вече си има олющени стени и напукани подове; декораторите, оглавявани от сценографката Наоми Шоън, се намесват и добавят още повече прах и мръсотия, за да й придадат вида на "провиснало, брадясало лице". Актьорският състав и снимачният екип посещават и автомивка "Джо" в центъра на Лос Анжелис, където е заснета една от най-напрегнатите и експлозивни сцени на филма - хаотична престрелка сред четките и маркучите на автомивката.
За една от кулминационните сцени на преследване декораторите създават улица от Китайския квартал, украсена с мигащи червени неонови светлини, китайски йероглифи и щайги и кошници с плодове, наредени по протежение на тесните и влажни пресечки. На това място, по време на нощни снимки, Чоу изстрелва зашеметяващите 546 куршума с пистолети и в двете ръце. По дланите му излезли мазоли от непрестанното стреляне и цяла нощ медицински екип стоял в готовност да ги превърже, ако се наложи. В сградата "Лоури", северно от центъра на Лос Анжелис, е заснета една от най-нажежените екшън-сцени на филма, развиваща се в специално построена за целта зала с електронни игри, където огледала и видео-монитори се пръскат на парчета под огневата мощ на резервните убийци. По една ирония залата с видео-игрите и спокойния будистки храм на Джон Ли са изградени под един и същи покрив. Червените копринени възглавници, свещници и омайващите огромни димни спирали от благоухания пресъздават изключително реалистично духовно убежище, в което има дори голяма златна статуя на Буда, поставена на олтара. Тук завършват снимките на филма през май.